mcahlin

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Malin Christina Ahlin - 31 augusti 2010 09:42

   Tiden bara rusar iväg! Vart tog sommaren vägen? Men det är väl som dom säger, tiden går fort när man har roligt. Man kan verkligen känna doften av höst när man kliver utanför dörren. Skönt att solen skiner varmt fortfarande så man hinner njuta lite till. Ärligt talat så välkomnar jag hösten med öppna armar, det finns inget skönare än att kura ihop sig under en filt i soffan på kvällarna med en kopp te och titta på höstlöven utanför, dessutom köpte vi hem ett nintendo wii igår så det går ingen nöd på oss om kylan slår till. På tal om teet, finns det något godare? Har redan börjat missbruka det lite smått, eller tre-fem koppar om dagen är väl inte så farligt? 

Eftersom jag inte fick det samtalet jag väntar på igår så är det bara att vänta vid telefonen idag igen, hoppas hoppas hoppas att hon ringer med goda nyheter.

Får vänta länge på att mitt   kommer hem idag, så går det när han "råkade sova för länge". Vet inte om hans flextid är så bra hehe. Fast ju mer jag får sakna honom på dagarna desto bättre blir det när vi träffas på kvällarna   

Ta hand om varandra och njut av dagen!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards