mcahlin

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Malin Christina Ahlin - 3 september 2010 12:08

 Ta åt dig av bilden, du som vet att vi inte setts på länge Har verkligen saknat sällskap av alla mina vänner sista tiden! Det blir väl så när jag inte har någon annan än mig själv att umgås med om dagarna. Tur att jag har all tid i världen att söka jobb på. Det är det jag sysselsätter mig med hela dagarna, så snart borde det ju ge resultat!


 Något som ger resultat är Allévon, -3.1 kg idag. Känns skönt.

Det nyinskaffade Wii-spelet är det bästa på länge. Nu har vi något att göra i helgen så vi slipper tänka på bristen på mat   


Önskar att någon överraskar mig med sin närvaro snart, det skulle förgylla min dag! Nä, usch va deprimerande det lät! Haha, nu är det färdigt med klagandet. Jag har en underbar ny lägenhet och den bästa sambo man kan tänka sig så inte ska jag klaga!   Ha en underbar fredag allihopa!   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards