mcahlin

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Malin Christina Ahlin - 7 september 2010 16:54

   Har haft ett lååångt trevligt samtal med Jessica på telefon idag. Kom fram till att nu jäklar ska allt bort! Nu får det vara nog med att vilja ändra på sig själv och inte göra något åt det! Pratade med mamma en sväng också, hon hade hittat på sparpengar som jag hade gömt undan hos dom. Underbar överraskning. Så fort dom pengarna kommer in på kontot ska jag spendera dom väl, på ett Wii Fit Plus! Det är i alla fall en början. Ska man ändå spendera tid hemma och framför tvn så kan man ju ta två flugor i en smäll och använda den som träningsredskap!   Självklart ska jag ta mig ner till Friskis eller S.A.T.S och skriva in mig också när båda ligger på samma gata som vi bor på. Sen ska jag utnyttja den stora parken fem min längre bort och gå långa promenader/springa några ggr i veckan. Mer motivation än jag har nu kan man leta efter! Kan hoppas på att jag smittar av min motivation på Mattias också, så får jag lite träningssällskap!   Dagens vägning visade -4.1 kg. Det går i neråt!   

Nu är det verkligen   för allt som har med mina gamla dåliga vanor att göra! Det nya livet, här kommer jag med stormsteg!

  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards