mcahlin

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Malin Christina Ahlin - 17 september 2010 10:14

   Igår var det världens bästa torsdag! Var på intervju på kronofogden för en lyftpraktikplats på 3-6 månader, och jag fick den! Nu är det bara lite pappersfix kvar så får jag börja jobba! Äntligen är det slut på gå-hemma-och-inte-ha-någonting-annat-att-göra-än-att-städa-diska-och-tvätta-dagar! Det underbara är att det, som sagt var, är 98% chans att man får gå upp på en anställning efter en sådan praktik. Det lät som att det var rekryteringar på gång där, vilket låter väldigt lovande   Skulle ju ljuga om jag sa att jag inte är lite stolt över mig själv! Efter intervjun var jag så full av adrenalin så jag passade på att beslagta våran bil och ta en spontan tripp till Hedemora och hälsa på mina underbara vänner. Första stoppet var hos Jessica. Det var underbart att bara umgås som förr i tiden, bara hon och jag.  Synd bara att tiden går så fort när man har roligt. Innan jag satte mig i bilen för att åka hem, tog jag en sväng förbi Tess. Tror hon blev lite förvånad när hon såg mig från balkongen. Alltid lika roligt att göra folk glatt överraskade! Hemresan var dock inte alltför upphetsande. Det var kolsvart ute och dimma längs med hela vägen. Kringelikrok-vägar är inte att rekommendera nattetid! När jag väl var hemma möttes jag av en trött sambo som halvsov på soffan. Tror att han har saknat mig lite, även om han inte erkände det!

Idag blir det hårklippning och lite höstshopping efter att jag varit på arbetsförmedlingen för att göra klart del 1 av pappersfixet.

Ha en underbart fantastisk fredag allihopa!  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards