mcahlin

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Malin Christina Ahlin - 21 september 2010 11:27

   Sitter ihopkurrad i soffan under en filt och mår pyton! Har sovit max 3 ½ timme inatt. Jäkla magsjuka! Vart kom den ifrån? Usch! Har inte tid med att inte kunna gå utanför dörren. Måste till arbetsförmedlingen och få ett papper påskrivet och vidare till kronofogden (min blivande arbetsgivare) och sen ska det postas till försäkringskassan. Blir ihjälstressad av att inte få det gjort! Just nu är jag förbannad på hela min kropp, hur svårt kan det vara att bli frisk?! Nu är det väl bara att hoppas att inte Mattias blir smittad så att magsjukan återkommer som en ond cirkel. Nä nog om kräk och kramp i magen nu, måste ju finnas något roligare att prata om!


I lördags lånade jag min älsklings bil och åkte spontant hem till mina fd grannar i Västerås. Fick bo hos goa Tilda. Det var underbart att komma ner på "hemmaplan" en sväng. Vi hade en underbar kväll som började med förfest hemma hos Helena och sen vidare ner på stan till BlueMoonBar. Efter de hade stängt köpte vi med oss mat och tog taxi tillbaka till Roslagsgatan. Vi kom inte i säng förrän kl.4.30, men det var det värt!  

 Åkte vidare tillbaka till Gävle på söndagseftermiddagen, i lagom tid för att hinna hem och rösta.


Igår medan jag fortfarande kunde lämna lägenheten och bara mådde lite småkasst, passade jag på att åka till Valbo Köpcentrum och möta upp Tess, Philip och Jenny som var där och shoppade. Synd att tiden gick så fort, men det var kanske bäst att dom inte följde med hem på en kaffe som jag hade tänkt. Så fort jag klev innanför dörren hemma så var det kört   


Ha en underbar dag, ni som är friska och pigga!   



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards