mcahlin

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Malin Christina Ahlin - 29 september 2010 20:27

  

Oj

Av Malin Christina Ahlin - 29 september 2010 16:30

  

Hoppsan! Har visst glömt bort helt att ta mig tid till att blogga lite, fick till och med tänka efter vad jag har för lösenord när jag skulle logga in, då har det gått på tok för lång tid emellan. Så, vad har hänt sen sist?

I helgen blev det en tripp till Hedemora, då Mattias skulle hjälpa sin pappa på gården i Säter. Jag passade på att åka en bit till och hälsa på Tess och lämna en present till hennes goa dotter Tea som fyllde 7 år (!?) i fredags. Va fort det går! Tillbringade natten hemma hos mina föraldrar och passade på att mysa med Baccus (hunden). Dagen därpå blev jag väckt av att Mattias ringde och sa att han redan var klar med arbetet. Han hade kört fast med traktorn på den blöta åkern och fick dras upp av hans pappa. Så går det när man inte tänker på att det har regnat hela natten. Jag tog bilen och hämtade honom i Säter och åkte tillbaka till Hedemora för att äta middag med mina föräldrar innan vi åkte vidare hem till Gävle.

Första dagarna på praktiken lyckades jag dra på mig en envis förkylning och feber, men det stoppar inte mig. Kan ju inte låta bli att gå till jobbet när jag trivs så jättebra!

Idag fick jag en underbar massage på lunchen som sambon min betalade. Det var välbehövt. Var lite groggy när jag kom tillbaka till jobbet, men gu så skönt det var! Tyvärr slutade en av våra medarbetare idag som jag trivs väldigt bra ihop med. Hon har fått ett annat jobb. Kommer kännas tomt utan henne. Konstigt att man kan fastna för människor trots att man bara har träffat dom i drygt en vecka.

Det har inte blivit speciellt mycket träning den här tiden, senast i fredags, pga förkylningen. Nu får den ta och ge sig så att jag får komma igång igen!

Lovar att skriva oftare nu!

Ha en fortsatt underbar dag!   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards