mcahlin

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Malin Christina Ahlin - 10 oktober 2010 18:39

  

Nu har jag kommit igång igen. Pausade träningen på tok för länge så nu har jag en del att ta igen. Tränade en timme idag, mestadels styrka och kondition. Efter träningen tog jag och sambon tag i storstädningen så jag förbrände nog lite extra på det. Från och med nu har jag planerat att träna minst 30 min om dagen och hitta min stegräknare så jag ser till att gå minst 10 000 steg/dag till att börja med. På lördagar tar jag en vilodag sen ska jag ta igen det med 60 min träning på söndagar. Gör inte det någon nytta då vettetusan!   

Håll koll på att jag sköter mig!

Puss hej!    

Av Malin Christina Ahlin - 10 oktober 2010 18:37

  

Av Malin Christina Ahlin - 10 oktober 2010 12:46

Idag är det den 10/10-2010, söndag och dagen innan vardag. Mina planer idag är ett träningspass på minst en timme och storstädning, tvätt och rensning av kyl&frys. Kommer bli skönt att få det gjort.


Har haft en helt underbar helg med Mattias. Njöt av en fantastiskt mysig middag på Mezza Notte, för att sedan ta en promenad på stan innan bion. I rymden finns inga känslor var kanon, den rekommenderas att ses. Ett litet minus var att jag lyckades lägga mig på gatan på väg till restaurangen, halkade på ett blött löv, och skrapade bort all hud på vänster knä, det svullnade upp till dubbel storlek. Det är väl bara jag som kan sånt?   Att jag haltar stoppar inte mig, det gör mig bara påmind om hur sjukt klantig jag är, haha!


Igår blev det storhandling med älsklingen och hemmagjord tacopaj, nytt recept, hemskt gott blev det, men starkt. Speciellt när sambon envisades med att ha i 5-6 vitlöksklyftor i såsen. 


Har märkt att jag har slarvat med träningen sen jag började jobba. Har inte samma energi efter jobbet. Det måste det bli ändring på, med början idag!

Njut av söndagen!   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards