mcahlin

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Malin Christina Ahlin - 19 oktober 2010 17:35

   Allt som snurrar i mitt huvud just nu är min träning och hur jag ska klara av att nå mitt mål, att bli nöjd. Hittade på min stegräknare och fick ihop 9 673 steg från att jag gick hemifrån i morse tills nu. Då ska det tilläggas att det blev mycket stillasittande idag på jobbet, räknar med att det blir mer spring till och från arkivet i morgon. Ska inte ge mig förrän jag har gått minst 10 000 steg varje dag, om jag så ska behöva springa runt huset på kvällen innan läggdags   


Igår blev det 40 minuters träning, mest fokus på kondition och styrka. Rockade rockring i 10 min och höll på och svimma, oj va det brände i musklerna.

Tränade 45 min kondition idag. Ska nog passa på och träna lite extra när Mattias kommer hem och tränar.


Det känns lite enformigt att bara fokusera på träningen och vad jag stoppar i munnen, men det är oerhört skönt att det känns naturligt och att jag längtar till träningen varje dag. Jag känner verkligen att jag är piggare och gladare varje dag.


Blev så glad när jag var hemma hos Tess i söndags och hon sa att det syndes på både mig och Mattias att vi har tappat mer i vikt! Jag trodde verkligen inte att det märktes utifrån.


Mattias beställde en tv idag från nätet, en LG 32¨ LCD, som vi ska ha i sovrummet. Den borde vara framme hos oss på torsdag   

Ta hand om er!   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards