mcahlin

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Malin Christina Ahlin - 20 oktober 2010 18:58

   Var så trött i morse! Kom inte upp förrän 06.40 istället för 06.20 som jag brukar. Det var väl ingen större katastrof, men det blev lite stressigt på slutet innan jag var framme på jobbet. Tror att tröttheten kommer med höstmörkret. Det är mörkt när man går hemifrån och lika mörkt när man kommer hem. Det känns liksom aldrig som morgon.


Konstigt nog så fick jag tillbaka energin när jag kom hem från kontoret, och det med råge! Körde kondition och lite styrka (armar och mage) i över 1 h. Stegräknaren visade 12 018 steg efter promenaden hem från jobbet.


Ändrade mitt mål med träningen till ett mer realistiskt idag för att få mer motivation. Tror mer på delmål där man ser att det går att uppnå, och som sedan kan utökas när man nått delmålet.


Passade på att köpa ett par skor idag. Nu slipper jag gå runt med slitna, kalla tygskor i höstkylan. Det blev ett par fotriktiga och bekväma som jag kan ha på jobbbet. Kunde inte låta bli att köpa ett 2-pack med supersköna lurviga strumpor som kommer bli välanvända under hösten och vintern!   

Ha en mysig höstkväll!    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards