mcahlin

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Malin Christina Ahlin - 4 november 2010 17:25

   Känner mig så mycket piggare idag!

Speciellt nu efter träningen. Höll på att få spader igår när jag bara tränade en kvart och orkade inte mer pga febern. Körde stenhårt med mycket förbränning och en del armar och mage i 45 min. Blev lycklig när jag såg att talet på vågen har minskat med 1.1 kg, funderar på om kroppen fylldes med vätska när jag var sjuk och att det är det som har försvunnit. Men men, hur som helst känns det underbart med minsta lilla tecken på att det går åt rätt håll!


I morgon är sista dagen på Kronofogden. Jag, Lillemor och Anette blev avtackade av inreg.teamet idag eftersom många av dom är lediga i morgon. Vi fick en varsin ros och en nalle, så gulligt! 


I morgonbitti kommer Lillemor och möter upp mig här utanför så tar vi sällskap upp till kontoret. Efter jobbet blir det lunch, jag Lillemor och Jini!   

Varma kramar i kylan!    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards