mcahlin

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Malin Christina Ahlin - 5 november 2010 20:01

   Sådär ja, nu är min tid som administrativ assistent på Kronofogden avslutad. Känns lite knepigt. Känner ju inte många fler än mina arbetskamrater där, så det kommer bli lite tomt. Tur att vi har bytt nummer och att facebook finns.  Fick ett otroligt bra avslut med mexikansk lunch på stan med Lillemor och Jini, kunde inte bli bättre. Tack tjejer!


Gick upp till Hotel City och fick reda på vilken tid som gäller på måndag, 8.00-17.00. Längtar verkligen att få se vad jag lärt mig och vad som sitter kvar efter utbildningen. Är grymt tacksam för att jag kommer få jobba i Visma, det sätter nog igång minnet. Redovisning/ekonomi-ansvarig kommer att vara min titel, låter helt okej.


Blev 45 minuters träning idag med fokus på kondition och mage. 


Har precis ätit en av mina favoriträtter:stekt strimmlat kött (marinerat i vitlök, olja och tabasco), paprika och selleri som serveras med guacamole och naturella tacochips. Tack älskling! Du kan laga mat du.


I morgon ska vi till återvinningsstationen och slänga bort det vi inte ska ha kvar i lägenheten, skönt! Efter det blir det raka vägen till Mattias föräldrar i Säter för att byta däck på bilen.


Nu sitter jag i soffan och har ensamt fredagsmys med min lilla påse naturgodis och Idol på tv. Synd att sambon hellre spelar WOW än plågas igenom tv-programmet med mig. Men men, man kan ju inte tycka lika om allt.

Trevlig fredagkväll allihopa!     




Av Malin Christina Ahlin - 5 november 2010 14:32

  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards