mcahlin

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Malin Christina Ahlin - 20 november 2010 19:43

  

Av Malin Christina Ahlin - 20 november 2010 12:31

  

Det var underbart att sova ut i morse!

Har ignorerat förkylningen och febern hela veckan, självklart slår det tillbaka när jag är hemma och slappnar av. Det är det negativa med att vara ledig.

Men men, jag får passa på att vara sjuk i morgon också så att jag är pigg och full av energi på jobbet på måndag. För att sjukskriva sig finns inte i min värld!


Igår myste vi i soffan med ett glas rött och My bloody valentine på tv. Blir alltid lika irriterad av att se sådana filmer, "-Varför går du inte åt andra hållet?" "-Vafan stannar du för?? SPRING!" puckon!    


Ska snart skicka iväg älsklingen att handla ensam så slipper jag gå ut i snövädret och bli mer sjuk. Det var hans förslag, faktiskt.


Snöflingorna är helt enorma! Nu är verkligen vintern här.

Måste komma igång med julklappshandlingen snart. Det är ju trots allt bara 4 veckor och 4 dagar kvar till julafton.


Nu ska jag svepa in mig i en filt och dricka en massa te.
Trevlig helg   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards