mcahlin

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Malin Christina Ahlin - 28 november 2010 13:09

   Är trött och sliten men underbart glad sedan igår. Den bästa personalfesten ever! Började med julbord på Söderhjelmska kl.13.00 Gick dit i nästintill snöstorm. Ångrade mitt val av jacka efter halva vägen, skinnjacka är inte att rekommendera när det är kallt ute. Sen fortsatte vi med buss ut till Läkerol arena för att se hockey. Oväntat kul trots att jag inte var det minsta intresserad av själva matchen, det måste ha med sällskapet att göra. Champange och loge-plats var ju trots allt inte helt fel   


Vidare ner på stan hamnade vi på Helt Enkelt för att sedan gå vidare till Heartbreak. Jag gav upp strax efter 23.00 och gick hem i snöstormen. Det första jag gjorde när jag kom hem var att slå i lilltån i soffan, spräckte halva nageln. Känns lite idag, förutom det kunde jag inte tänka mig en bättre kväll!


Idag blir det söndagsmys och julmarknad med min älskling. Ska ta mig ner i förrådet och plocka upp julpyntet och få in lite julstämning i lägenheten.

Ha en underbar första advent!     

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards