mcahlin

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Malin Christina Ahlin - 29 december 2010 16:55

 

Har haft ett långt upphåll nu i skrivandet. Fullt upp under julen, innan och efter. Julen firades på två ställen i år. Halva tiden hos min familj i Hedemora med mormor och morfar och halva tiden i Säter med Mattias familj. Bättre kunde det inte bli.

Nu har man ätit julmat så det står en upp i halsen fortfarande! Skulle ju ljuga om jag sa att jag ägnat minsta lilla tid åt träning, den har bllivit bortglömd helt. Men lika glad för det är jag. Känns som att det är lika bra att träna EFTER julmaten och nyårsafton när motivationen är som starkast.


Fyllde 25 år i måndags. Firade det med en mysig hemmakväll med 3-rätters lagat av min älskling, med underbara vänner som sällskap. Det räckte gott för mig. Får se om det blir någon fest efter nyår kanske.


Nu ligger jag utslagen på soffan och glor på tv. Det är det som är nackdelen med att vara långledig, man blir för trött för att ta sig i nackskinnet och göra något av dagarna.


Har dessutom en förkyld karl hemma i lägenheten, ni vet ju hur nära döden dom är då...  men tydligen så har han tillräckligt med energi för att spela WoW. Konstigt det där med viljan och orken. 

God fortsättning allihopa!    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards