mcahlin

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Malin Christina Ahlin - 28 februari 2011 17:32

  Tummen upp! Har skrivit en lååång to do-lista till i morgon. Finns ju ingen anledning att klaga om man inte gör det bästa för att ordna upp allt själv. Vill man få nånting gjort, får man göra det själv!


Tack för ditt samtal idag, det var länge sen och det var kul att höra din röst igen   


Fånga dagen!   

Av Malin Christina Ahlin - 28 februari 2011 13:55

   Idag är det den sista februari och jag är rastlös. Hur kan tiden gå så fort!? Sitter hela dagarna (eller springer runt, eller ringer) och söker nya jobb. Förutom jobben så letar vi, eller kanske mest jag, efter hus eventuellt närmare Dalarna. Det är som ett virrvarr i hela skallen. Vi får se vart detta landar.


Åkte till Hedemora och var hundvakt i helgen. Var ganska skönt att vara ensam och bara vara. Nu är jag tillbaka till stressen och oron. Nu får allt ta och falla på plats så att jag kan komma tillbaka till en normal vardag. Vill jobba!`


Någon som har tips på ekonomjobb i närheten av Gävle, Uppsala eller Dalarna så hör av er vettja!


Njut av vardagen!   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards