mcahlin

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Malin Christina Ahlin - 2 augusti 2011 21:42

  Oj, nu var det bra länge sedan jag skrev något här. Antar att jag haft fullt upp med att förbereda, mig mentalt, och allt runt omkring inför bebisens ankomst. Dags att uppdatera lite.


Har fått i ordning ett barnrum, fått hem barnvagnen, köpt babyskydd, fixat skötbord osv. Med andra ord är det mesta fixat, förutom att packa väskan som ska med till förlossningen. Borde nog göra det, är ju trots allt i början av vecka 38.


Var hos barnmorskan igår. Huvudet på bebisen är fixerat och alla värden ser bra ut. Hon skickade en förfrågan till läkaren om vi ska göra ett ultraljud och mäta för att se om bebisen är för stor därinne. Jag själv har inte gått upp ett kilo men magen har växt många cm på tre veckor. Så nu väntar vi med spänning på svar.

Vill helst inte göra ultraljud såhär sent med tanke på att det är stor chans att vi får se vad det är för kön. Det vill vi ha som en överraskning. Man skulle ju kunna blunda, men det vet jag att jag är alldeles för nyfiken för att göra.


Godnatt allihopa!   



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards