mcahlin

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Malin Christina Ahlin - 5 augusti 2011 15:02

  
I slutet av nästa vecka är den våran.  

Det vi behöver göra är att fixa i ordning golfen och åka ner till Västerås och byta. Känns skönt att ha en riktig familjebil innan h*n kommer till världen. Jag hoppas att jag får åka med ner och hämta den. Det beror helt på hur jag mår, men jag håller tummarna.


Barnmorskan ringde precis och sa att hon bokat in tid för ett nytt ultraljud på måndagmorgon för att kontrollera om h*n är för stor. Jag blir jättenervös. Har verkligen inte ens tänkt på att det kan bli kejsarsnitt. Jag vill föda "på riktigt". Domen kommer på måndag. Dessutom vill varken jag eller Mattias veta om det är en kille eller tjej förrän h*n är född, risken är ju som sagt stor att vi ser det på ett såpass sent ultraljud. Visst jag kan blunda, men jag vill inte missa att få se bebisen igen.


Ha en underbar helg!   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards