mcahlin

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Malin Christina Ahlin - 4 februari 2012 23:35

  Nu när jag äntligen skrivit papper och fått bekräftat att jobbet på LRF Konsult i Borlänge är mitt, så är det bara att leta en ny bostad för fullt. Är så glad men fortfarande nervös för en nystart i livet. Ny stad, nya människor, nytt jobb och nytt hem. Har varit på två visningar idag och vi föll för båda, dock hoppas jag på att vi får det ena. Ett hus byggt 2010 som inte ligger mitt i stan men det tar inte mer än 5 minuter med bil att ta sig in till city. Det vore drömmen. Vi får se vad som händer i och med budgivningen.


Från och med i morgon blir det ensamt här hemma. Min älskade sambo tar bilen ner till skåne och kommer inte hem förrän på fredag. Jag vettetusan vad jag och Holger ska hitta på då. Får väl ta tag i storstädning och packa flyttlådor med sådant vi inte använder, då dödar jag lite tid i alla fall. Hoppas på att få sällskap och att jag lyckas ta mig hemifrån.


Godkväll allesammans och trevlig helg!   



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards