mcahlin

Alla inlägg under mars 2012

Av Malin Christina Ahlin - 26 mars 2012 21:17

 Förut klagade man på måndagar för att helgen var slut och att jobbveckan började igen. Nuförtiden kan jag inte vara gladare av att ha ett jobb att gå till som jag trivs så bra på att det känns som hemma, MEN det är något som gör att måndagar är bland det värsta som finns; känslan klockan 06.00 på måndagmorgonen när jag går in i Holgers rum och pussar försiktigt honom på pannan för att inte väcka honom, och veta att det är sista gången på flera dagar som jag kommer få pussa på honom igen. Saknar honom så det svider i mammahjärtat. Det är konstigt att jag kan känna hans bebisdoft bara av att tänka på honom.


http://www.youtube.com/watch?v=H4hNmIVKR74

Försökte lyssna på Holgers låt i morse när jag satt på tåget, men den är för vacker för att hålla tillbaka tårarna så jag la ner det ganska så snabbt. Kan inte tacka Matilda nog för den fina prestenten.


I morgon blir det att jobba på mitt andra kontor i Ludvika. Kul med lite miljöombyte i veckorna.

Dags att sova snart så jag orkar upp.


Njut av dagen och varandra   



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards