mcahlin

Alla inlägg under juni 2012

Av Malin Christina Ahlin - 20 juni 2012 13:37

Nu var det oförskämt länge sedan jag uppdaterade bloggen, borde ha lite mer tid över för den nu när jag har SEMESTER :) Jag insåg igår när jag gick hem från jobbet att det var senast 2007 som jag hade semester. Är inte van att vara ledig. Troligen så kommer det krypa i kroppen och jag kommer bli rastlös ganska omgående när vi kommit fram. Vi sitter nämligen i bilen på väg ner till Gotland för att fira midsommar med brorsan.Vad har mer hänt som är värt att nämna.. Jo, äntligen bor vi ihop som en riktig familj! Inte i drömstaden men i drömhuset; 2,60 i takhöjd, två nyrenoverade badrum, inglasad altan, egen gräsplätt utanför och kamin i vardagsrummet. Love it! Annars går allt min väg, konstigt nog. Jag trivs så bra jag kan på jobbet och fritiden med sonen under samma tak framkallar ett leende varje dag jag kommer hem. Träningen har inte direkt prioriterats i och med att flyttande och pendlande hit och dit har snott min energi sista tiden. Trots det håller vikten fortfarande rätt kurs, nedåt. I morse visade vågen exakt 12 kg mindre än vad den gjorde vid invägningen den 1 januari. Tror det är bra med vardagsmotionen till och från jobbet/tåget och att äta regelbundet.'Nu ska jag koncentrera mig på att underhålla sonen lite så han håller sig glad under bilresan till båten. Njut av livet! Puss å kram på er! :)

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards