mcahlin

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Malin Christina Ahlin - 20 februari 2012 10:56

 I natt har jag vaknat tre gånger av en liten krake som ligger i spjälsängen och skriker med hes röst av att han inte fått någon luft. Stackars liten som har fått vår envisa förkylning som inte vill släppa. Nu på förmiddagen har han fått sova och vila lite. Måste vara jobbigt att vara riktigt förkyld för första gången i sitt liv.


I helgen har Holger varit hos sin mormor och morfar medan jag och Mattias har packat flyttkartonger med sådant som inte används, inför att mäklaren ska komma och kika på torsdag.


Vi var på tre visningar i fredags och en visning igår. Fastnade för en villa i Kvarnsveden och radhuset som vi var och tittade på igår var en dröm. Har lagt ett bud på radhuset, så nu är bollen i rullning. Vi får se vad det leder till. Eftersom det är gångavstånd till mitt jobb så vore det kanon om vi lyckas få det! Håller tummarna för fullt.


Nu ska jag och Holger ägna oss åt att bli friskare!


Njut av solen och vad dagen har att ge!   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards