mcahlin

Alla inlägg den 10 september 2010

Mat

Av Malin Christina Ahlin - 10 september 2010 16:53

   Förutom att jag har börjat äta gröt till frukost istället för soppa, så ska jag laga ordentlig mat ikväll. Ska bli spännande att se hur magen reagerar. Det vankas hemmagjorda fetaostfyllda färsbiffar med broccoligratäng. Receptet jag hittade på nätet visade blomkålsgratäng, men jag chansar   Tror att min kropp behöver energin nu när jag har tränat stenhårt en timme om dagen i tre dagar. Dessutom ska jag och min älskade sambo åka till Dalarna i morgon och fira min kära bror som fyller år. På söndag blir det nästa kalas för Mattias bror-/gudson som fyller ett år på måndag. Det innebär att vi ska bli bjudna på mat, då är det säkrast att man vant sig lite innan med att äta. Snart kommer älsklingen och maten och fredagsmyset kan börja   

Ha en underbar fredag!    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritårstid, om du måste välja?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards